close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך מגשי אירוח הופכים אתכם למארחים מושלמים?

מערכת שורשכח חשוון, תשעז29/11/2016

מגשי אירוח- פתרון פשוט ומושלם לאירוח טוב יותר

תגיות:

מתכוונים לערוך אירוע אצלכם בבית ומתלבטים איך להבטיח שכל האורחים יצאו שבעים וגם שבעי רצון, במינימום השקעה ועלות מבחינתכם ובמקסימום תרומה לשמחה? אין צורך לשבור את הראש, כי יש פתרון פשוט. פשוט ומשתלם: מגשי אירוח.

מגשי אירוח – מקסימום נחת במינימום השקעה

הסיבה לכך שמגשי האירוח הם הפתרון המשתלם ביותר פשוטה: מצד אחד, אתם לא צריכים לעמוד במטבח במשך ימים שלמים ולטרוח על הכנת שורה ארוכה של מטעמים, כדי להבטיח שהאירוח יהיה לא פחות ממושלם, ומצד שני, אתם לא נדרשים לשלם על שירות קייטרינג מלא, כולל מלצרים, שלא תמיד נחוצים ובפרט לא כשמדובר באירוע אינטימי יחסית, או כשהקונספט הקולינרי הוא כיבוד שאינו מחייב שירות צמוד.

בדרך זו אתם משלמים רק עבור האוכל – ועבור אוכל ברמה גבוהה במיוחד, כך שמדובר ביחס עלות תועלת משתלם במיוחד.

תפריט שמותאם בדיוק לאירוע שלכם

כשמזמינים מגשי אירוח ניתן ליהנות מגמישות מקסימלית במסגרת בניית התפריט.

בנוסף, אנשי המקצוע שיוצרים עבורכם את מגשי האירוח ישמחו לייעץ לכם כיצד להרכיב תפריט שיתאים לאופי האירוע, למי שאתם, לאישיות של הבית שלכם, להרכב האורחים, לעונת השנה, לשעה שבה מתקיים האירוע ובאופן כללי כזה שיבטיח חוויה טעימה, נעימה וייחודית.

סושי, פשטידות, גבינות, קישים והאפשרויות עוד רבות ומגוונות

הקונספט של מגשי אירוח מתאים גם לרוח הזמן: חלק גדול מהמנות המוגשות בדרך זו הן מהקטגוריה של "פינגר פוד", קונספט שהפך טרנדי מאוד בשנים האחרונות, ובצדק. בנוסף הוא מאפשר יצירת שילובי טעמים ייחודיים ומנות קלילות יחסית שמשמחות את בלוטות הטעם מבלי להכביד על הקיבה.

בין האפשרויות הרבות שכולל התפריט: קישים ופשטידות מכל הסוגים, אנטיפסטי שאף פעם אי אפשר להישאר אדישים אליו, סושי (כשבאופן טבעי ניתן לבחור בין מנות על בסיס דגים טריים ופירות ים לבין מנות צמחוניות), לחמים משובחים ופריכים ועליהם תוספות מגוונות, ועוד ועוד.

טריות מקסימלית, ויז'ואל משובב נפש

יתרון נוסף של מגשי האירוח הוא שהם מבטיחים טריות מקסימלית – בניגוד למצב שבו אנחנו מכינים את האוכל ומטעמים מובנים ועקב אילוצים שונים מכינים לפחות חלק מהמנות כמה ימים מראש, כך שבסך הכל מדובר בפתרון אלגנטי ואידיאלי.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה